GÜNCEL YAZI
recent

FOZ DE IGUAÇU ŞELALELERİ BREZİLYA GEZİ

Arjantin ile Brezilya sınırı, Parana Nehri üzerinde bulunan bir köprü ile geçiş sağlanıyor. Köprünün yarısı Arjantin yarısı Brezilya tarafına ait.  Gezidokya Gezgini Malik Yavaş, bizleri bu yazısında Foz de İgauçu Şelaleleri'nin en güzel bölümünün yer aldığı olan Brezilya tarafına götürüyor.
Brezilya Iguaçu Şelaleleri,Foz De Iguaçu
Brezilya Iguaçu Şelaleleri - Foz De Iguaçu
Arjantin tarafındaki Puerto Iguazu turunu tamamlıyoruz. Otobüsümüzle Brezilya tarafına geçiyoruz. Arjantin ile Brezilya sınırı Parana Nehri üzerinde bulunan bir köprü ile geçiş sağlanıyor. Köprünün yarısı Arjantin yarısı Brezilya tarafına ait. Otelimize gidiyor ve o gece erkenden uykuya dalıyoruz epeyce yorulmuşuz.

brezilya foto
Sabah kahvaltısından sonra bu kez, Foz de İgauçu Şelaleleri'ne doğru yol alıyoruz. Bana göre şelalelerin en güzel bölümü burada yani Brezilya tarafında. Hem çok daha fazla sayıda şelale var hem de manzara daha da müthiş. Yine girişte büyükçe bir harita ve üzerinde çeşitli rotalar bulunuyor. Bu güzergahlar yollara konulmuş çeşitli uyarı levhalarıyla gösteriliyor.

Burasını tamamen gezmek saatlerce sürüyor ve biz de zamanımızı iyi değerlendirerek her yeri görmeye ve fotoğraflamaya çalışıyoruz. Yeri gelmişken, buraya gelmeden önce fotoğrafçılık kursuna gitmiştim. Orada öğrendiğim bilgileri uygulamak ve pratiğimi geliştirme imkanı da bulmuş oldum bu seyahatte.

Brezilya Iguaçu Şelaleleri,Foz De Iguaçu

Brezilya Iguaçu Şelaleleri, Foz De Iguaçu

İki gün böyle harika manzaraların sarhoşluğunu yaşadıktan sonra, Rio De Jenairo'ya uçmak üzere hava limanındayız

ŞUBAT - 2014

BREZİLYA - RİO DE JENAİRO seyahat yazımı okumak için tıklayınız...